tirsdag den 31. marts 2015

Tanker om at skulle stå på en scene

Tanker om at skal på scenen i 2015  

Man har utrolig mange tanker når man skal op og stå på en scene foran så mange mennesker og blive bedømt af 7 - 12 personer, som siger om man er god nok i deres øjne 

Inden scenen skal man tænke på 

hvad du må veje, hvordan du skal stå på scenen ( poseringer , vendinger ). Hvordan farven skal være og hvornår den skal ligges , hvem der skal være din opvarmer. Hvad du skal have med , posing trunks/ shorts/tights alt efter klasse. Alt dette har du indøvet og styr på. 

Ud over det skal man have fulstændig styr på kosten og være klar til at ligge sit vilde ungdomsliv / byliv på hylden. I et år. ! 


JEg har haft utroligt nemt ved det med kosten, da jeg altid har spist utroligt sundt og elsket sundt mad. Der er mange som har en sød tand og jeg kan forestille mig at det er noget af en udfordring at skulle klare det ! Ydermere tror jeg at mange undervudere det at være sulten, alså sådan virkelig sulten. Det kan også være svært at have et normalt liv og hele tiden mærke sin mave og føle man har brug for sukker. 




Jeg vil ikke have været det foruden de oplevelser jeg haft med og det er dyr sport som kræver rigtig meget af selv mentalt. Men man kan bruge meget af din målrettethed som lærer undervejs i andre aspekter i livet såsom at tjene penge, drive en virksomhed, være en god ven osv. 


Lidt tanker om at skulle på scenen i 2015 ..... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar